devillucyfer - 2012-04-04 15:44:41

siemka
pokaże wam jak porządnie wyczyścić, i odblokować gaźnik w skuterze 4t
1. Oczywiście zaczynamy od jego wyciągnięcia, najlepiej robić to na jakiejś szmatce(śrubki nie pospadają itp.)
2. Rozkręcamy cały gaźnik, pamiętając  jak wszystko było pozakładane (możliwe ze twój gaźnik jest trochę inny)
3. gdy rozłożymy gaźnik zaczynamy go składać, ja zawsze zaczynam od góry, pamiętajmy by czyścic każda cześć przed założeniem, gaźnik oczywiście tez(ja dmuchałem sprężonym powietrzem i wycierałem szmatka i jeszcze raz dmuchałem, można robić to ustami gdy nie ma się kompresora- sprężarki)
http://i43.tinypic.com/6yla4m.jpg
4.Wkładamy dokładnie membranę gaźnika
http://i39.tinypic.com/261ynvl.jpg

5. następnie delikatnie, z wyczuciem wkładamy iglice z oringiem(pamiętaj żeby ostawić ja na środku, 3 ząbek od dołu bądź góry)
http://i43.tinypic.com/14ifzma.jpg

6. następnie wsadzamy ,,plasticzek"
http://i43.tinypic.com/21ka0ew.jpg
http://i39.tinypic.com/353bo5w.jpg
7. później sprężynę

http://i39.tinypic.com/5d3thy.jpg
8. następnie ściągamy blokadę wyciągając śrubkę z ,,pokrywki" ja nie mam jej na foto, zakładamy ,,pokrywkę"
http://i44.tinypic.com/35bus1x.jpg
http://i40.tinypic.com/2zzu7f8.jpg

MAMY JUŻ ZŁOŻONA GORE TERAZ CZAS NA DÓŁ

10 regulujemy gaźnik:
najlepiej przy założonym gaźniku, ja reguluje go gdy go czyszczę gdyż wiem jak u mnie powinien być ustawiony
http://i42.tinypic.com/34gt5b4.jpg
śrubkę nr 1 dokręcamy do końca, mocno ale z czuciem licząc ile obrotów mieliśmy wcześniej(w niektórych gaźnikach ustawienie które podam jest złe i skuter nie ma po prostu mocy)i odkręcamy o 1,5 obrotu(takie jest zalecany standardowe ustawienie), gdy to nic to nie daje odkręcamy do 2,5 obrotu(jeszcze 1 obrót), gdy to jeszcze nie działa, dokręcamy po raz kolejny śrubkę do końca i odkręcamy tyle obrotów ile w pierwotnym położeniu


11. zakładamy dysze, jedna, mniejsza mi pękła przy przykręcaniu wiec uważajcie przy montażu
http://i41.tinypic.com/2ns6gyr.jpg

12. zakładamy i przykracamy pływak
http://i44.tinypic.com/2laufs1.jpg

13. zakładamy ostatni dekielek, zwracając uwagę na uszczelkę i mamy złożony, wyregulowany gaźnik
http://i43.tinypic.com/2qkjzb9.jpg
http://i43.tinypic.com/34fxi8k.jpg

14. kolejna blokadę mamy na króćcu gaźnika ściągamy króciec i obracamy dystans o 180 stopni
http://i40.tinypic.com/34gr5u8.jpg


NIE PONOSZĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ODBLOKOWANIE SKUTERA(WYPADKI ITP)
JEST TO MÓJ OSTATNI PORADNIK RESZTĘ BĘDĘ ROBIŁ NA PROŚBĘ


MAM NADZIEJE ŻE POMOGŁEM
W RAZIE PYTAŃ PISZ W TEMACIE GDYŻ MOŻE TO UŁATWISZ SPRAWĘ INNYM UŻYTKOWNIKOM
PORADNIK ROBIONY DLA FORUM: www.stk.pun.pl

Kryniu - 2012-04-05 17:12:17

Super poradnik, dużo zdjęć i czytelny opis. +

devillucyfer - 2012-04-05 20:17:09

najgorsze te zdjecia dodawac

Kryniu - 2012-04-08 22:10:31

No troszkę roboty jest ;/

Rayden - 2012-05-29 20:05:01

fajny poradniczek +

limak1199 - 2014-01-21 20:13:28

Witam czy mógłbys mi zrobic poradnik jak wyregulowac gaznik bez czyszczenia ?lub poradzic co zrobic gdy mam skutera 4t i na wolnych obrotach chodzi normalnie ale gdy chcem sie rozpedzic ok.5tyś. obrotow to mi przygasa nieraz ganie ... co zrobic ...

www.stk.pun.pl transportpw