Początkujący Tuner
Siemka
Przedstawię wam jak wyregulować skład mieszanki paliwowo-powietrznej w skuterze 4t o seryjnej pojemności skokowej silnika 50 cm3, sprawdza się to tez w 60cm, sam tak mam i jest git
śrubkę nr 1 dokręcamy do końca, mocno ale z czuciem licząc ile obrotów mieliśmy wcześniej(w niektórych gaźnikach ustawienie które podam jest złe i skuter nie ma po prostu mocy)i odkręcamy o 1,5 obrotu(takie jest zalecany standardowe ustawienie), gdy to nic to nie daje odkręcamy do 2,5 obrotu(jeszcze 1 obrót), gdy to jeszcze nie działa, dokręcamy po raz kolejny śrubkę do końca i odkręcamy tyle obrotów ile w pierwotnym położeniu
gdy wyciągnę swój gaźnik dam poradnik jak go odblokować, porządnie wyczyścić i wyregulować,mam dużo pracy(malowanie ,,plastików")
MAM NADZIEJE ŻE POMOGŁEM
W RZIE PYTAN PISZ W TEMACIE GDYZ MOŻE TO ULATWIS SPRAWE INNYM UZYTKOWNIKOM
PORADNIK ROBIONY DLA FORUM: www.stk.pun.pl
Offline
Chętnie skorzystam z poradnika jak wyczyścić gaźnik. Mam 2t ,lecz dużej różnicy chyba nie ma .
Offline
Początkujący Tuner
budowa podobna, najlepiej podaj foto jaki masz gaźnik, mam ich dużo to dam poradnik dla ciebie
ty masz zapewne jeszcze regulacje mieszanki oleju i paliwa
Offline
Gaźnik KeiHin http://allegro.pl/gaznik-keihin-honda-s … 38860.html
Offline
Początkujący Tuner
ma ktos do sprzedania dysze do skutera 4t bo w trakcie robienia poradnika jedna mi pekla
Offline